Outback Roadtrip deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Louis & Loes - WaarBenJij.nu Outback Roadtrip deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Louis & Loes - WaarBenJij.nu

Outback Roadtrip deel 2

Blijf op de hoogte en volg Louis & Loes

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hierbij een laatste berichtje vanuit Australie. Onze onvergetelijke, mooie en lange roadtrip is ten einde en we zijn weer terug in Sydney. Straks ontmoeten we de ouders van Louis, die zijn gisteren aangekomen en gaan beginnen aan hun rondreis door Australie. Bedankt voor al jullie leuke reacties op onze reisverslagen, heel leuk om te lezen.

Check de foto's voor deel 2 van de roadtrip :-). Na nog een paar dagen Outback zijn we aan de kust geweest (Byron Bay), helaas slecht weer en veel regen, 'feels like home' :-). En om de pret nog meer te drukken hadden we een parkeerboete van 99 dollar, NIET omdat we niet goed in het vak stonden, NIET omdat we geen parkeerkaartje hadden, MAAR omdat we achterwaarts hadden ingeparkeerd en dat schijnt daar niet te mogen :-(. Het voertuig moet met de voorkant naar de stoep geparkeerd staan.

Morgen vliegen we naar Nieuw Zeeland :-)!

Liefs Louis & Loes

• 14 Oktober 2012 - 11:07

Anke:

Leuke foto's. King's Canyon ziet er prachtig uit. Wat een uitzicht.
    Goede reis naar Nieuw-Zeeland!
    x
    Anke

• 14 Oktober 2012 - 11:35

Rosemarie:

Hahahaha die boete is wel echt hilarisch.......hoe verzin je het....!! haha

Veel plezier in Nieuw Zeeland

• 14 Oktober 2012 - 13:27

Marloes:

Wauw!! Wat een prachtige foto's. Leuk om jullie zo te volgen. Gave reis hoor. Stiekem wel een beetje jaloers... Goede reis naar nieuw zeeland.

• 14 Oktober 2012 - 13:30

Anneke:

Hallo Loes & Louis,

Erg leuk om jullie reis zo te kunnen volgen en te zien hoe jullie ervan genieten. Prachtige foto's van een overweldigende natuur. Komen er ook nog foto's van het bungeejumpen van Louis?

Heel veel plezier en kijk uit voor de witte haaien!

Groeten uit Twickelstad

• 14 Oktober 2012 - 16:25

Femke:

Supermooi allemaal zeg!
    Goede reis naar Nieuw Zeeland, Enjoy!

Liefs
    Femke

• 14 Oktober 2012 - 18:27

Gerdy:

Het blijft fantastisch om jullie op deze manier te kunnen volgen en zien genieten.
    Straks gaan Jan en ik samen de foto's opnieuw bekijken.

Liefs
    Mama

• 14 Oktober 2012 - 18:33

Wilma:

Wauwww wat zien jullie veel en wat is het mooi daar!!
    Liefs mij

• 16 Oktober 2012 - 10:29

Annemiek:

Super gaaf zeg! Ben zo jaloers op jullie. Ga er nog maar een paar maanden ;) van genieten!
    Liefs Miek

• 16 Oktober 2012 - 15:41

Annemarie:

In 1 woord: super!

• 16 Oktober 2012 - 20:56

Thijs Nijhuis:

Haha, lachen. Byron Bay heb ik ook al eens mot gehad met de politie ivm parkeren. Zal wel in de familie zitten dan.

Leuke verhalen en foto's!! Geniet er van!

-Thijs

• 17 Oktober 2012 - 04:25

Louis & Loes :

Haha, wat grappig thijs dat jullie ook mot hadden met de politie in Byron Bay, mooi toerist bashing dus :).

Net nog een foto toegevoegd van afgelopen zondag in Sydney. Hier mijn ouders ontmoet die nu met een roadtrip australie bezig zijn met de camper. Was erg leuk zondag.

Wij zijn nu in NZ, net bij een mooie kampeerplek bij Bay of Islands aangekomen.

@anneke, wanneer ik van de brug spring zal er zeker een foto hier komen. Ga dit denk ik in Queenstown op Zuider eiland doen. Duurt nog even :)

Groeten,

Ons

• 17 Oktober 2012 - 17:51

Johannes Vd Goot:

Hey Louis,

Foto's zien er echt fantastisch uit van jullie reis! Mooie ervaring lijkt mij. Geniet ervan!

Groet,
    Johannes

• 18 Oktober 2012 - 07:04

Paul:

Hallo Louis (en Loes),

Zo te lezen en te zien genieten jullie optimaal! Zoals je weet ben ik ook in Japan, Australia en NZ geweest en het lezen van jullie weblog brengt allerlei goede herinneringen boven :-).

Veel plezier de komende twee maanden!

Groet,
    Paul van den Heuvel

• 21 Oktober 2012 - 10:56

Marijke:

Hallo Loes en Louis!!!

Jullie zijn nu al meer dan een maand onderweg!
    Erg leuk om jullie site te bekijken en te lezen.
    Geniet er lekker van!!

Liefs Marijke

• 22 Oktober 2012 - 11:51

Ronald Staal:

Hoi Loes en Louis,

Prachtige foto's. Zo te zien genieten jullie er optimaal van, behalve van die boete dan. Geen kinderachtig bedrag.

Nog héél veel vakantieplezier.

Groeten Ronald S.