Tokyo - Reisverslag uit Tokio, Japan van Louis & Loes - WaarBenJij.nu Tokyo - Reisverslag uit Tokio, Japan van Louis & Loes - WaarBenJij.nu

Tokyo

Blijf op de hoogte en volg Louis & Loes

21 September 2012 | Japan, Tokio

Hierbij ons eerste stukje vanuit Tokyo. Tokyo is een erg mooie en schone stad met erg vriendelijke mensen. We hebben de SkyTree bezocht waar we op 350 meter hoogte over de stad hebben gekeken. Gisteren zijn we naar de Tsukiji Central Fish Market geweest, hier verkopen ze echt alles wat in de zee leeft (als je Partij van de Dieren stemt ben je minder enthousiast) en we hebben een tocht over de rivier gemaakt waarna we met sushi geluncht hebben (jaaa, Louis ook ;-) )erg leuk en lekker. Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan (6 uur) om een sumo worstel training te bekijken, bijzondere ervaring. Loes houdt toch van wat slanker :). Check de foto's.

Groeten, Loes en Louis

• 21 September 2012 - 09:32

Nicole:

Hey Louis en Loes!
    Wat ziet dat er allemaal al gaaf uit!!! Leuk wat jullie zo al mee hebben gemaakt!!! Wat een ervaring zeg....
    Heel veel plezier en ben nu al benieuwd naar het volgende verslag! Leuk leuk!
    Liefs uit Delden

• 21 September 2012 - 09:36

Anke:

Ha Loes en Louis,
    Mooie foto´s! Gaaf, die skyline vanaf de rivier. Veel plezier nog in het schone Tokyo!
    Groetjes
    Anke

• 21 September 2012 - 09:37

Anke:

Ha, ha, mijn computer doet al de hele ochtend raar. Nu staat mijn reactie er drie keer op! Komt gewoon omdat ik zo enthousiast ben :-)

• 21 September 2012 - 10:20

Severine:

hoi, wat leuk jullie eerste foto's! Het water loopt me uit de mond bij die vissen en sushi (sorry partij voor de dieren stemmers). Prachtige skyline, grappig hotel met de matjes. Wat een ervaringen al, geniet, geniet, geniet!! En dat jullie wensen maar uit mogen komen, liefs sev

• 21 September 2012 - 12:20

Jitte:

Hoi Louis en Loes, Wat een geweldige foto's!
    Het is leuk om te zien dat jullie dezelfde dingen aan het bekijken zijn als bij Erica op reis. Leuk om te zien dat jullie daar nu staan en er enorm van genieten want dat is duidelijk te zien op jullie foto's.
    Nog heel veel plezier♥♥ zo te zien gaat dat jullie wel lukken☼

• 21 September 2012 - 14:35

Annemarie:

Ha Louis en Loes,

Ziet er super uit, ben jaloers! Geniet ervan want zelfs zo'n lange periode is zo voorbij.

Liefs Annemarie

• 21 September 2012 - 18:15

Jan En Gerdy:

Hoi Loes en Louis

Met zoveel foto's krijg je een heel duidelijk beeld van jullie fantastische reis en we zien jullie heel erg genieten.

Liefs papa en mama.

• 21 September 2012 - 21:48

Marloes:

Hey Loes en Louis, wat een mooie foto's en wat leuk om jullie zo te volgen!! Veel plezier daar, geniet van jullie reis. Wij genieten met jullie mee. Gr van Marloes, Sebas, Teun en Maud

• 22 September 2012 - 22:35

Hoi louis en loes,

We zien dat jullie al enorm genieten. Ga zo door en houd ons op de hoogte. Het is prachtig om jullie zo te kunnen volgen.

Liefs pa en ma

• 22 September 2012 - 22:35

Hoi louis en loes,

Liefs pa en ma

• 30 September 2012 - 12:55

Louis & Loes :

Bedankt voor alle leuke en lieve reacies! Gisteren begonnen aan onze Australian Road Trip, met de camper de outback in. Vannacht was super koud, ijs op de ramen en nu opwarmen met koffie bij de Mac :-), veel liefs

• 30 September 2012 - 21:35

Pa En Ma:

Als jullie het zo koud hebben, is de vraag, hoe is het overdag?? Of moeten wij veel warme kleding meenemen!!
    Ik hoop dat het tegen de tijd dat wij komen, het wat aangenamer is!

Veel plezier en liefs van Pa en Ma

• 04 Oktober 2012 - 03:32

Louis & Loes :

De kou Was gelukkig alleen de eerste nacht! We zijn nu in Ayers Rock, super warm! Beetje weinig internet hier, foto's volgen.