De voorbereidingen :-) - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Louis & Loes - WaarBenJij.nu De voorbereidingen :-) - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Louis & Loes - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen :-)

Blijf op de hoogte en volg Louis & Loes

03 September 2012 | Nederland, IJsselstein

Maandag 17 september is het zover, onze reis gaat beginnen :-).Op deze site zullen we berichtjes en foto's plaatsen.

Als je het leuk vindt om te lezen wat we mee maken dan kun je linksonder op deze site bij "blijf op de hoogte" je e-mailadres invullen en ontvang je automatisch onze berichtjes.

Groeten Louis & Loes

• 04 September 2012 - 11:15

Marloes:

wat een leuk initiatief, vind het erg leuk om een beetje met jullie mee te reizen

• 10 September 2012 - 15:39

Anke:

Leuk! Ben nu al benieuwd naar alle verhalen en foto's!

• 10 September 2012 - 16:20

Willem En Giny Geerling:

Leuk idee. We blijven jullie vol spanning volgen. Liefs Ma

• 10 September 2012 - 17:12

Wilma:

Spannend hoor, maar helemaal top!:) xxx

• 10 September 2012 - 19:07

Jan En Gerdy Ten Doeschate:

Vanzelfsprekend vinden we dit een prima idee.Zo kunnen we jullie goed volgen. Liefs mama.

• 10 September 2012 - 20:56

Severine:

Geweldig dat jullie dit gaan doen, ik wens jullie een fantastisch avontuur en ik reis lekker een beetje mee xxx

• 11 September 2012 - 08:29

Ryklof:

Ik blijf jullie volgen! Veel plezier de komende 3 maand en we drinken er één op als jullie er weer zijn!

• 14 September 2012 - 15:20

Annemarie:

En de koffers al gepakt? Heel veel plezier en jammer dat ik er zaterdag niet bij kan zijn, sorry.

• 16 September 2012 - 08:26

Ebolt:

Het aanmelden is gelukt, ben benieuwd naar jullie verhalen en belevingen van jullie trip rond de wereld! Een paar hele goede maanden gewenst en we zien jullie bij terugkomst.

• 16 September 2012 - 14:03

Kirsten:

Heb me aangemeld! Kan ik jullie mooi volgen... :-D
    Ben super benieuwd naar alle foto's en verhalen!

Xx

• 16 September 2012 - 21:46

Jitte:

Hoi Loes en Louis,

Wat een super mooi idee dat we jullie zo kunnen blijven volgen op jullie eigen wereldreis:-)
    Geniet,geniet en blijf genieten..

Alvast een mooie heenreis, morgen.

Heel Veel plezier!!

Groetjes Jitte en Geert

• 17 September 2012 - 07:42

Martijn:

Hi Louis,

Geniet van je welverdiende LOA!Leuk om te zien wat er allemaal op het programma staat.

Groet,
    Martijn

• 17 September 2012 - 09:27

Louis & Loes :

Dank voor al jullie leuke reacties! Bye bye holland :-) en op naar Tokyo....

• 17 September 2012 - 11:19

Marion:

Heel veel plezier, geniet ervan!

• 17 September 2012 - 20:17

Arjan:

Veel plezier op de (deel van de) wereldreis. En Louis: eet smakelijk met de bami!
    Ondertussen vliegen jullie waarschijnlijk nu ergens boven de noordpool onderweg naar Tokyo gok ik...

• 19 September 2012 - 18:28

Tiazza:

Hoi Louis en Loes

Hoe is het met jullie? Fijne vliegreis gehad?
    Leuk om jullie te volgen tijdens jullie reis.
    Veel plezier en geniet van alles.

Groetjes Tiazza

• 21 September 2012 - 02:56